هشدار نخست‌وزیر لبنان نسبت به بهره‌برداری از قضیه تحریم‌ مالی حزب‌الله

نخست‌وزیر لبنان به رسانه‌های این کشور نسبت به هرگونه بهره‌برداری از قضیه تحریم‌‌های مالی و بانکی آمریکا علیه حزب‌الله هشدار داد.

«تمام سلام»، نخست وزیر لبنان با اشاره به گزارش‌ها و تحلیل‌های روز دوشنبه (دیروز) به رسانه‌های این کشور درباره سوء استفاده و سوء تعامل در قبال تحریم‌ها و مجازات‌های مالی و بانکی اعمال شده از سوی آمریکا علیه حزب الله هشدار داد.

نخست وزیر لبنان با برحذر داشتن رسانه‌های این کشور از بهره برداری سیاسی و امتیاز گیری از این قضیه گفت: لازم است، این پرونده را به دلیل اهمیت بسیار و شرایط بسیار حساس لبنان، از عرصه سیاسی و تعامل‌ها و قضایای حاکم بر آن دور نگه داشت.

سلام با اشاره به اینکه این قضیه توسط وزیر دارایی و رئیس بانک مرکزی لبنان درحال ارزیابی و بررسی است، تصریح کرد: اوضاع همچنان تحت کنترل است و تاکنون این پرونده شاهد هیچ‌گونه تغییر و تحولی نبوده است.

تمام سلام تلاش دارد، نگرانی‌های موجود در قبال مجازات‌ها و تحریم مالی و بانکی حزب الله توسط آمریکا را از بین ببرد، در حالی‌که شماری از نمایندگان پارلمان لبنان با توجه به نفوذ و فعالیت حزب الله در عرصه اقتصادی تاکید می‌کنند، این اقدام واشنگتن لبنان را به ورشکستگی اقتصادی سوق خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.