اعتراض باشندگان دولتیار غور به ناامنی ها

شماری از دانش آموزان و مردم ولسوالی دولتیار ولایت غور به آنچه که در این ولسوالی جریان دارد، اعتراض کردند و گفته اند که دیگر توان ظلم و ستم زورگویان را ندارند.

این اعتراض کودکان و دانش آموزان دولتیار در حالی صورت گرفت که والی این ولایت برای بررسی مشکلات مردم به این ولسوالی سفر کرده بود.

مردم دولتیار گفته اند که زورمندان در ولسوالی شان مشکلات زیادی را ایجاد کرده اند و مقام های این ولایت هم در برابر خواسته مردم اقدامی را انجام نداده اند. یک تن از کودکان این ولسوالی که شعار از جنگ بیزار هستیم بر دست اش بود خطاب به والی این ولایت گفت: مردم خواهان امنیت هستند.

او گفت تا زمانی که امنیت در ولسوالی شان تامین نشود نا رضایتی ها جریان خواهد داشت. با این وجود سید انور علا رحمتی، سرپرست ولایت غور در تماس تلیفونی به خبرنگار ما گفت که اعتراض مردم این ولسوالی برخواسته از مشکلات است که همه روزه سد راه شان می باشد.

او گفت: مردم این ولسوالی به آنچه که می گویند خواهند رسید و اعتراض شان بجا است.

محترم رحمتی گفت: بخاطر برسی و کاهش مشکلات موجود در این ولسوالی برای دو روز با یک تیم بزرگ به این ولسوالی سفر کرده است و آنها در تلاش پایان دادن به این مشکلات هستند. سرپرست ولایت غور تاکید کرد که در این سفر پروژه های بزرگی در این ولسوالی افتتاح شده است که بالغ بر 80 میلیون افغانی می باشد.

وی گفت: این مبلغ در بخش های ساخت سرک، مکتب ها و آب آشامیدنی به مصرف خواهد رسید. با این وجود او وعده سپرده که بزودترین فرصت مشکلات ولسوالی دولتیار این ولایت کاهش خواهد یافت. دولتیار از جمله ولسوالی های نسبتا ناامن غور می باشد و هر از چند گاهی در این ولسوالی کشت مواد مخدر هم صورت می گیرد اما گفته شده است که امسال این ولسوالی تحت نظارت و کنترل مقام های دولتی خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.