اولین نمایشگاه عرضه خدمات در غور برگزار شد

اولین و بزرگترین نمایشگاه عرضه کنندگان خدمات در ولایت غور با استقبال هزاران باشنده آن ولایت رو برو شد.

نمایشگاه یاد شده برای دو روز به هدف ایجاد روابط دو جانبه میان ملت و دولت، معرفی عرضه کنندگان خدمات برای مردم و ایجاد حس پاسخگویی نهادهای دولتی به مردم، از سوی برنامه ثبات در ساحات کلیدی(سیکا) وزارت احیا و انکشاف دهات و اداره مستقل ارگان های محلی برگزار شد.

سید انور رحمتی والی غور، تدویر این گونه نمایشگاه ها را موثرترین وسیله تمثیل حکومتداری خوب عنوان کرد و گفت: تمامی اداره های دولتی، موسسات و نهاد های مدنی همه فعالیت های شان را به نمایش گذاشتند. حال قضاوت با مردم است که کارکرد کدام اداره بیشتر و موثرتر صورت پذیرفته است.

متعاقبا تاج محمد زلال رییس احیا و انکشاف دهات، ضمن قدردانی از اشتراک مردم در این نمایشگاه گفت: مردم با کسب معلومات کامل در مورد کارکردها، امکانات و ساحات کاری هر سازمان خواهند دانست، تا مشکلات محل شان را از طریق کدام نهادها می توانند رفع نمایند و یا برای حل مشکلات شان به کدام ارگان ها مراجعه نمایند. قضاوت بدست مردم است و آنها می توانند با مشاهده کارکرد هر اداره نظریات و پیشنهادات خویش را با ما شریک سازند.

در این نمایشگاه 60 نهاد دولتی، موسسات غیر دولتی و نهاد های جامعه مدنی خدمات چندین ساله اداره های خود را به نمایش گذاشته و به سوالات مردم پاسخ ارایه نمودند.

گفتنی است که چندی قبل نمایشگاه مشابهی از سوی برنامه ثبات وزارت احیا و انکشاف دهات در ولایت هرات برگزار گردید که با استقبال گرم شهروندان مواجه شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.